vrijdag 9 maart 2012

Tips voor wittere nagels



Zoals je kan zien op de foto heb ik zelf ook te maken met verkleurde nagels, ongeveer halverwege mijn nagels hebben mijn nagels een gele kleur, een beetje zoals roker nagels, dit komt door het vele lakken. Ook gebruik je een topcoat, als je echt te vaak je nagels lakt kan kleurpigment in je nagelplaat dringen.
Wat kan je er aan doen? Ik geef je enkele tips: 

- Heel wat nagellak merken hebben een nail whitener in hun collectie zitten, dit breng je gewoon aan als een nagellak. 

- Poets je nagels met een nagelborsteltje en whitening tandpasta. Let wel op,dit kan je nagels heel hard uitdrogen, dus even insmeren nadien is echt een must. 

- Hou je nagels in een bakje met warm water en citroensap, dit verbleekt de verkleuring. Het kan wel enorm prikken als je wondjes hebt aan je vingers.

- Melk, olijfolie en amandelolie kunnen ook bijdragen tot wittere nagels, en je kan ze stuk voor stuk in de supermarkt vinden! 

- Zelf gebruik ik gewoon tabletten Steradent die ik oplos in lauw water, Steradent zijn die dingen dat oma'tjes gebruiken om hun kunstgebid mee te reinigen, hier hou ik mijn nagels ongeveer 20 minuten in en dan zie je echt duidelijk een verschil. 

Ken jij nog meer tips? 
xoxo S.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten