donderdag 1 maart 2012

Favoriete parfums


Ik gebruik graag elke dag een parfum en vandaag toon ik even mijn favoriete geurtjes


Op nummer 1: Daisy by Marc Jacobs EDT. Eerlijk heb ik de parfum oorspronkelijk vooral gekocht voor het leuke flesje. Maar het is ook mijn lievelings geur. Dit vind ik de perfecte geur voor overdag, licht en vrouwelijk. Dit doet me altijd aan de lente denken. Richtprijs: 50 euro voor 50ml 

Op nummer 2 : Coco mademoiselle EDP by Chanel. Dit is een iets zwaardere geur, die me heel chique doet voelen. De belangrijkste ingrediënten zijn Bergamot,Vanille, Jasmijn en Patchouli. Het flesje vind ik echt goed bij de geur passen, elegant simpel maar oh zo classy. Richtprijs: 50 euro voor 35 ml

Op nummer 3: Loud EDT by Tommy Hilfiger. Deze geur heb ik met kerst cadeau gekregen. Ik vind het flesje heel leuk en speels. De overheersende ingrediënten zijn rozen, Lychees en Patchouli. Ik hou normaal gezien niet zo van rozen, maar deze geur vind ik speciaal. Richtprijs: 39 euro voor 40 ml


Volgende is Promesse EDT by Cacharel : Dit parfum heb ik al een hele tijd. Het is een zeer zoete en fruitige geur. Met ingrediënten zoals Orchidee, Zwarte Bes en Jasmijn. Het flesje is simpel maar leuk, net zoals de geur. Richtprijs: 39,95 euro voor 50 ml

Nummer 5: Black xs EDT by Paco Rabanne. Dit is de zwaarste geur die ik bezit. Ik heb er een beetje een haat-liefdes verhouding mee, en op dit moment staat ze op liefde :) Dit noem ik mijn rebelse parfum, met ingrediënten zoals Zwarte viooltjes, Vanille, Patchouli en rooskleurige peperbollen. Richtprijs: 62 euro voor 80 ml 

Wat zijn jouw favoriete parfums ? 
xoxo S.

1 opmerking: