vrijdag 24 februari 2012

NOTD

Ik wou even snel de nailart dat ik vorige week droeg met jullie delen, geïnspireerd op valentijn, maar natuurlijk kan je dit altijd dragen !
Ik gebruikte de kleuren Snow Motion van Catrice, Sparrow Me The Drama van OPI  en  bovenaan  La Paz Itively Hot van Opi. Je kan dit natuurlijk ook met andere kleuren doen.
DIY : probeer steeds kleuren te gebruiken die goed dekken, en waarvan je geen 3 lagen moet aanbrengen. Tape eerst alle vingers af (dit kan met gewone plakband). Ik heb eerst plakband geplaatst waar ik GEEN wit wou hebben, dus enkel het onderste deeltje van mijn nagel was vrij. Toen heb ik het wit aangebracht. Het is heel belangrijk dat je wacht tot de kleur volledig droog is. Dan haal je de tape weg.Vervolgens doe je net hetzelfde maar dan voor de volgende kleur ( je plakt dus het deel van de donkerste kleur af). En voila !
Enjoy ! :)

xoxo S.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten