zondag 26 februari 2012

Lush Haul

Deze week ben ik lang geweest bij Lush, en vandaag toon ik jullie de producten die ik heb gekocht!

Dream Cream  Dit is een bodylotion waar ik erg veel over heb gehoord. Het schijnt heel goed te zijn voor mensen met Psoriasis of eczema, maar natuurlijk ook gewoon voor iedereen anders. Ik heb last van een stress eczema dus ben benieuwd of dit wat wordt. Lavendel overheerst de geur van deze lotion.

Rehab Shampoo Ik weet niet zeker of ik van de geur hou, maar het is een hele frisse geur die wat Etherisch overkomt (beetje zoals die sprays dat je op je hoofdkussen moet sprayen om goed te kunnen slapen). Deze shampoo belooft, zoals de naam doet vermoeden, een opknapbeurt voor je haren én hoofdhuid. Ben benieuwd !

Dit is geen foto dat ik heb genomen, mijn stuk zeep zit namelijk nog mooi verpakt
Een stuk Sultana Of Soap zeep : Een mooi stuk zeep dat heel cremig is en een boel fruit bevat.


The comforter bubble bar. Dit is één van mijn favorieten! Zoals je kan zien is dit een enorme grote bubble bar, die je wel 3 keer kan gebruiken voor een héérlijk geurend bad, vol roze schuim. Ruikt heerlijk naar bessen.
Ik ben een echte fan van alle badproducten van lush, maar toch het meest van de bubble bars omdat je hiermee een schuimend bad hebt, en dat mis ik wel een beetje met een gewone bruisbal.


Yuzu and Cacao bubbleroon  De bubbleroon is nieuw bij Lush! Het is een bubble 'bar' maar dan in de vorm van een macaron, hoe leuk! Deze heeft een hele romige structuur en ruikt naar grapefruit, en een mengsel van sheaboter en kokosolie. Belooft je velletje heel zacht te maken!

Last but not least, mijn all-time favoriete zeep ! Honey I Washed The Kids.De naam zegt het zelf, een heerlijk stuk zeep dat ruikt naar honing. Omdat deze geur zo populair is, verkopen ze het ook in een douchegel (It's Raining Men), zeker een aanrader dus! 

Verder kreeg ik ook nog een sample van Grease Lightning, die ik ga testen. 
xoxo S.

3 opmerkingen:

  1. Mooie haul! <3 Honey I Washed The Kids.
    Grease Lightning is vrij goed. De pomp waarmee het komt werkt alleen niet goed. :S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You should try 'Sunnyside' Bubble Bar - it's gorgeous! Smells of oranges and lemons :) xCx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldige aankopen bij de lush! love it <3

    BeantwoordenVerwijderen